söndag 29 mars 2009

Söndag

Härligt med söndag men nu börjar jag bli rastlös eftersom jag inte varit utanför dörren på ett par dagar. Svullnaden har gått ner men är fortfarande blå runt ögat. Funderar på hur lång tid det kommer att ta att försöka sminka över det blå i morgon, lika bra att gå upp en timme tidigare än vanligt för att vara på den säkra sidan.

William kom hit på eftermiddagen, fixat lunch och nu ville han se en film så då passar jag på att sätta mig framför datorn. Tänkte vi skulle göra rent Drakens bur senare, Draken är Williams hamster.

Känns som om solen försöker komma fram bakom molnen vilket ger mig energi till att rensa lite i några skåp. Det är städat redan men alltid finns det något som går att förbättra, det är väl pedanten och rastlösheten som talar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar