torsdag 23 juli 2009

Nails

Härligt med en ledig dag, sov ut ordentligt och sen har jag myst innan det var dags för en manikyr hos Eva på Nails by Eve vid St Erikplan. Hon är en toppentjej och det är alltid trevligt att gå dit. Har gått hos henne i flera år och vid det här laget vet hon det mesta om mig och får alltid en uppdatering om vad som händer.

Ringde Stoffe på vägen hem så vi möttes upp och drack en kaffe på perrongen vid Brommaplan. Nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska äta men jag har ingen inspiration för matlagning, någon som har ett förslag?

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Min nagelteknolog vet en hel del om mig med ;)
    Följ med ut på lördag förresten, vore jättekul.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det vore toppen, alltid skoj att umgås med trevliga vänner, vad hade ni tänkt er? :) kram

    SvaraRadera
  3. Tjoho!
    Tack för kaffet! Kolla min nya mobil på bloggen. Den är såå stoffe :)

    SvaraRadera
  4. Ja vi hade ev tänkt en lugn kväll på öltält, men inte riktigt bestämt oss ännu. Mitt nr kan du få av Stoffe om du inta har det :)
    Kram

    SvaraRadera