torsdag 27 augusti 2009

Överraskning




Fortsatte min lediga dag med attt få manikyr hos Eva vid St Eriksplan:)

Åkte in till city och hälsad på Helene på Drottninggatan butiken och handlade en kofta på Åhlens.

Fortsatte till söder där jag köpte en inredningstidning och gick och åt middag med mig själv, det blev sushi och det är alltid gott :) Efter middagen strosade jag runt på söder innan jag fortsatte till Bauer där jag beställde in ett glas vitt vin i väntan på att Lina och Helene skulle komma, till min stora överraskning så kom även Johanna och det var underbart att se henne igen :)

Vin på Bauer är alltid trevligt och det känns som om det kommer att bli våran bas för torsdagsvin i fortsättningen. I baren fick jag ytterligare en överraskning för där stod bartendern Oscar som jag träffat tidígare fast då jobbade han på en annan bar som jag ofta besökte.

Nu är det dags att strax gå och sova, känner att en förkylning är på väg att bryta ut och bävar för morgondagen.
God natt mina vänner!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar