fredag 4 september 2009

...

Lite seg i morse men det här blev en trevlig fredag i makligt tempo fast jag hann med en massa på jobbet :) Förbereder för inventering på tisdag och lagren börjar bli klara. Karta är klar och fördelningarna gjorda, kände mig riktigt harmonisk ett tag...

Hämtade william på kvällen och vi har mysigt men just nu är han nerbäddad i sin säng och ser en film...

Är helt fast i FarmVille på fb och syrran och jag diskuterar skördar, ja vad ska vi singelmammor annars roa oss med när barnen sover? ;)

I morgon kommer pappa, mamma, syster och systerson på besök :) Min födelsedag närmar sig, kan det vara därför dom vill komma på besök? :)

Hittade en flaska rosévin i kylen , kände att det var bäst att dricka upp den innan "säsongen" är över... :)

Har kommit på att jag verkligen tycker om att skriva tre stycken ... underligt? ... ja jag är nog lite underlig ;)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Vilken tid är det som gäller på söndag och vart ska jag åka? :-) Vilka kommer?Stor kram! Pia

    SvaraRadera
  2. Jag skickar ett sms med alla hemlisar ;)Kram

    SvaraRadera