lördag 27 mars 2010

Underlig

Det här blev en underlig dag från att varit planerad så kastades allt om pga av diverse sjukdomar, bio med Malin ställdes in och likaså middagen med Pia. Jag strosade runt i city först och sen åkte jag vidare till Farsta och hälsade på Helen i butiken. Lyckades få en klippning i Farsta hos den värsta frisören jag varit med om men nu är håret klippt iaf.

På vägen hem klev jag av tunnelbanan vid slussen och gick in på Bauers, Oscar jobbade tack-o-lov så då kändes det ok att hänga ensam i baren. Käkade bland det bästa sushi någonsin som var helt fantastisk :) Lite vitt vin till det och allt var toppen. Fick ett sms av min engelska/irländska vän Adam som senare kom och höll mig sällskap på några drinkar, har inte setts sen förra sommaren så det var trevligt att uppdateras på vad som hänt sen sist.

Blev inte så sent idag så jag hann precis in på videobutiken vid Brommaplan och hyra en film in dom stängde så nu ska jag mysa i soffan resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar