måndag 24 maj 2010

Kungsan



Trampade tappert i värsta motvinden i morse när jag skulle till jobbet, varför är det alltid motvind åt det hållet jag ska cykla???
Pia smsade och frågade om jag ville följa med till Kungsan och lyssna på musik och eftersom solen sken så varför inte. Hem och lämna cykeln efter jobbet och sen in till city, ja ni tror väl inte att jag cyklade ända dit, något måtta får det vara med motion. Vrålhungrig när jag mötte upp Pia i gallerian så vi gick in på donken för att snabbt få i oss något. Helt plötsligt ser jag min morbror som har rast från jobbet på operan, gillar verkligen min släkt och alltid kul att ses :)

Inte mycket folk i Kungsan men vi roar oss i en dryg timme innan vi börjar frysa och beslutar oss för att åka hem. Tack för i kväll Pia, kram. ps. jag snodde dina bilder ;)

1 kommentar: