söndag 20 juni 2010

Romantiskt



Hur tänkte jag egentligen igår? Högklackat och långa promenadsträckor i trängsel. Bröllopet var fantastiskt och jag stod mycket bra framför slottet. Var meningen att jag skulle sammanstråla med några fler vänner i Kungsträdgården men det gick inte att komma fram för alla avspärrningar. Pia var med mig och som den proffsfotograf som hon är så tog jag inte ens fram min kamera utan inväntar foton från henne att lägga ut på bloggen.

Blir ju väldigt romantiskt med bröllop och väldigt rörd av att se alla kära gester... finns nog hopp för kärleken ändå....

Strax före kl 17 började jag röra mig mot slussen då jag skulle ta mig till ett poolparty i Hässelby, tog mig nästan två timmar att ta mig dit och det är ju katastrof!!! jag brukar verkligen vara den som kommer i tid men inte då. Mycket trevlig kväll, trevligt sällskap och god mat :)

Idag fick jag sota för dom höga klackarna igår och beslutat mig för att stanna hemma och lägga upp fötterna... man måste få pyssla om sig själv ibland och ta det lugnt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar