lördag 10 juli 2010

William


Sovmorgon och sen ringde William: mamma du kan komma och hämta mig, vilken lycka!!! min prins är äntligen tillbaka i Sthlm :) bästa kramen och pussen när vi träffades igen :) saknat dig massor min älskling. Två veckor utan att se sin son är en pina....

Efter lunch blev det stranden med Melin & co. Efter några timmar började min hud skrika stopp!!! denna solexponering är den inte van vid men vi hade det mysigt medans det varade.

Pia kom över på kvällen och jag fixade middag, två vinflaskor senare och hon är på väg hem och jag skriver jag detta inlägg.

Biobiljetter bokade till Shrek i morgon, självklart 3D :)

Tack för idag, ni är bäst. Kram :)

2 kommentarer:

  1. Jag e hemma nu och har hunnit blogga även jag! :-)
    Tusen tack för en mkt trevlig kväll!
    Godnattkramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra med "brännan" och att du e okej idag :)

    SvaraRadera