onsdag 10 november 2010

Vardagen

Idag var det hämtning av min lilla prins igen (byte onsdagar) och som jag har längtat. Får en så otrolig energi när han är hos mig och det blir mycket gjort här hemma... Borde iofs få mer gjort när han är hos sin pappa men när William inte är här så jobbar jag oftast mycket senare på kvällarna... Vi har redan börjat planera helgen och allt mys vi ska göra :)

Ett stort tack till Grand "Ullis" hotell för fantastiska dagar när jag varit på besök. Tack! tack! tack! En fantastisk vän som alltid finns där när man behöver komma ifrån vardagen... kram

Nu blir det en kopp te och lite pyssel innan det är dags för sängen...

2 kommentarer:

  1. Tack själv gumman för all sällis...va super mysigt! Måste kanske hänga lite i helgen med kidsen om ni inte är allt för upptagna :) Kram

    SvaraRadera
  2. Har ni bytt helge Heddis? Vi har väl fort samma?
    Kram

    SvaraRadera