tisdag 12 juni 2012

Tiden

Tiden går alldeles för fort även om man längtar framåt... Vanlig jobbdag och mysig lunch med Pia. Lunch med Pia innebär även shopping och det har blivit mycket shopping på slutet. Mina vänner vänner ser dock ut som frågetecken då jag börjat handla färgglada kläder och inte som vanligt svarta... Ja, inte ens jag vet vad som händer just nu... Fick sällskap av Pia på vägen hem och mutade henne med hämtmat från kinesen så att hon hjälpte mig att släpa alla mina kassar till återvinningsc entralen. Tusen tack vännen, det uppskattas :) Åt middag på balkongen och delade en flaska vin... eller var det två??? Sen hämtning av William som varit på kalas hos sin kusin. Nu är han dock nyduschad och sover gott i sin säng medans jag håller på att fixa inför morgondagen och helgen. Åker till landet i helgen och jag tycker verkligen om att vara på landet då jag verkligen kan slappna av och tanka energi... Dags att fixa det sista och sen är det sängen, tiden går återigen alldeles för fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar