lördag 5 januari 2013

Påbörjat

Idag har jag påbörjat rensning av källarförråden. Vi fyllde snabbt bilen med saker som skulle slängas på tippen. Vi var inte ensamma på återvinningscentralen. Kändes som halva Bromma var där och kastade skräp. Bra att folk är miljömedvetna och sorterar iaf :) Vi fortsätter med rensningen i morgon och jag misstänker att det kan bli ett par vändor till med saker att kasta... Har lovat laga middag som tack för hjälpen. Tänkte laga en asiatisk gryta, hoppas det går hem... Jag lagar sällan efter recept men jag har plockat ihop en hel del smaskiga saker som kan funka... Och nu när vi är inne på ämnet middagar. Underbara vänner jag vet att det inte har blivit så många middagar i höst men jag lovar bättra mig med inbjudningar med det snaraste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar