måndag 7 oktober 2013

Inflammation

Söndag igår och trots smärtorna åkte jag in till city för att träffa ett par vänner som jag inte sett på flera år. Det blev en tur med turistbåten under Stockholms broar som var jättemysigt. Lunch efter det innan jag mötte upp Johan för att gå på Hem&villamässan och chokladmässan. Det var ok men hade förväntat mig mer. Smärtorna var outhärdliga när jag kom hem så jag däckade i sängen och sov några timmar. Det blev en sen middag och sen sängen igen för natten. Kunde dock inte sova ordentligt då mina knän värkte. Träffade sjukgymnasten i morse som konstaterade inflammation i båda knäna. Äter nu antiinflammatoriska tabletter och hoppas på bättring snart... Vill inte att sjukdomen ska hindra mig från att göra saker men ibland vill jag bara bryta ihop och gömma mig under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar