måndag 6 januari 2014

2014

Det blev inte så mycket skrivet förra året, vi får se om det blir någon ändring 2014. Förra året hade sina toppar och dalar. Det var fantastiskt att flytta till större och jag hade en toppen sommar tills kroppen började strejka. Efter många undersökningar, röntgen och massor av blodprover senare så kunde läkarna äntligen konstatera att jag hade Bechterew. Det är en kronisk reumatisk sjukdom och jag kommer att få en spruta var fjärde vecka för att slippa smärtan och kunna vara rörlig. Till följd av allt stillasittande då jag hade så ont har vågen tickat uppåt. Nytt år och nya tag så inbillar jag mig att jag ska bli lite hurtig i år. Har nyårslöftet att promenera en mil i veckan, vi får se hur det går... Använder Runkeeper på mobilen och gjort några inställningar så jag kan se hur långt jag går och vart jag gått. Får dessutom en påminnelse om jag inte promenerat på tre dagar. Någon som känner för att promenera så hör av er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar