onsdag 14 oktober 2009

Verkligen

Idag skulle jag VERKLIGEN gå och sova tidigt men lik förbaskat sitter jag här igen och klockan närmar sig midnatt. Förberett inför Williams födelsedag i morgon med att förbereda frukost. Han ville ha frukost som han brukar få i Spanien, smörgås med choklad på så det var bara att ta en sväng förbi konsum på vägen hem och handla. Nattade en sjuåring i kväll och väcker en åttaåring i morgon bitti. Om åtta år får han börjar övningsköra för körkort, om tio år får han han handla på krogen och är myndig och om tio år får han handlade på systembolaget - hjälp vart tar tiden vägen?!?!?! Tur att jag inte bli äldre ;)

2 kommentarer:

  1. Ja du gumman, tiden rinner verkligen iväg, men det konstiga är att vi blir iaf inte äldre, bara klokare! He he ... Jag vet verkligen hur det är och jag måste erkänna att jag längtar tillbaka då min son var 8 år igen, men nu är det bara tjat om vad han ska göra om några månader då han fyller "myndig"!
    Usch vart har tiden tagir vägen???
    Hoppas det går bra med kalasandet!
    Kramar från mig!
    Pia

    SvaraRadera
  2. Det finns säkert tårta kvar om du vill komma förbi en sväng på eftermiddagen/kvällen :)Ps. kan nog trolla fram lite vin också ;)Välkommen! Kram

    SvaraRadera