lördag 19 december 2009

Full

Idag var vi full styrka som jobbade, härligt att ha hela personalen samlad samtidigt. Det här ska ju vara årets hektiskaste helg men jag tycker inte det var så mycket som jag hade förväntat mig. Dagen flöt på bra och vi hann med en massa förnyelse i butiken som jag inte ens trodde var möjligt. Tack mitt härliga team för en strålande dag :)

Det var jag och Jenny som stängde idag och vi var båda hungriga på tunnelbanan hem och pratade en massa mat som vi var sugna på. Slutade med att jag gick och köpte lite ingredienser och gjorde en av mina favoriträtter cashewloaf som jag lärde mig göra när jag bodde i Australien. Formen står i detta nu i ugnen och det doftar ljuvligt :)

Lite mat och ett glas vin och sen är det dags att sova, har gäspat konstant den senaste timmen, gamla tanter orkar inte hur mycket som helst...

2 kommentarer:

  1. Lät supergott ju. Jag kommer gärna nästa gång ;-) dags att ses snart..

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen :) kram

    SvaraRadera