lördag 23 januari 2010

Organisera

Underbara lediga lördag :)

Vaknade dock upp med svullna halsmandlar i morse, den ena krämpan efter den andra avlöser varandra :( Enda fördelen med magkatarr och halsont är ju att man inte äter så mycket så man kan ju kalla det en variant av diet. Jeansen börjar kännas lite lösare runt midjan och jag har tappat några kilon, lovar ju gott inför beach 2010 ;)

Williams kompis ringde i morse och ville leka så han kom hit några timmar. Jag tog mig i kragen och bakade en chokladkaka så att dom fick lite att fika med. När jag står i köket och pysslar får jag för mig att städa köksskåpen. Tyckte nyss jag rensade ordentligt men nu blev det en omgång till. Självklart står ju kryddorna i bokstavsordning... Organisera mera...

Glömde lämna tillbaka en dvd igår så nu blir det strax en promenad till videobutiken för att returnera den...

3 kommentarer:

  1. Dags att ses snart. VI ska ju på konserten nästa helg =) Var det lördagen?
    Och vilka tide`? *pirrigr* Weeee! Förfest hos mig då innan? Hoppas att du kryar på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Konserten är på söndag kl 19.15 :)
    Jag föreslår en drink på globen för att avnjuta atmosfären och kolla folk :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Super! Ja det kör vi på såklart. Vi får höras på luren på lördag då =)
    Kram!

    SvaraRadera