fredag 8 januari 2010

Pizzor

Äntligen fredag!

Segt som vanligt att komma upp vid sjutiden i morse, det är ju så skönt att ligga under varma täcken och njuta...

Lämnade William i skolan o8.30 och sen iväg till jobbet. William följde med Jordan hem och lekte idag vilket är toppen eftersom jag alltid jobbar till kl 17 på fredagar och han alltid är sist kvar på fritids. Köpte med mig pizzor som Ulrika beställt och tänka sig det fanns även vin hemma så vi föräldrar fick något att dricka :)

Passerade Brommaplan på vägen hem och vi köpte lite fredagsmys och hyrde en film :)

Dagens investering idag blev en stekpanna som jag köpte på lunchen så nu längtar jag till att fixa fler middagar för mina vänner, brukar vara uppskattat :) Sist jag hade en gäst bjöd jag på brunch, har inte sett den personen sen den gången. Frågan är om det är jag eller brunchen som skrämde bort X?

I morgon står bio på programmet och förhoppningsvis även tvättstugan om det finns någon tid ledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar