tisdag 1 februari 2011

Helen

Idag var det Helens tur att fylla år och eftersom jag skulle träffa henne idag på mötet så köpte jag en flaska rödvin och satte dit ett kort som jag kunde överlämna på morgonen och överraska, jag gillar att överraska :) Det blev mycket uppskattat :)

Intressant möte idag men tiden gick alldeles för fort och det kunde gärna ha hållt på ett par timmar längre... Fortsatte till butiken i Vällingby när mötet var slut och fixade månadsavslutet för januari.

Och så var det äntligen dags för fotvård, helt ljuvligt att få fötterna ompysslade och det kommer jag definitivt att göra om inom en snar framtid :) Salongen ligger precis runt hörnet vid jobbet så det är nära och bra :)

Nu blir det ett glas vin och softa i soffan för det är jag värd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar