torsdag 24 februari 2011

Kram

Sjuk personal och nu personal med VAB, vi pysslar ihop schemat så det funkar men det betyder att jag får extremt långa dagar i butiken. Jag klagar inte för jag gillar mitt jobb... Trött idag men känner att det är en förkylning som spökar... Benen kändes som bly när jag gick hem men jag har har gett mig in på ett stort projekt och jag har gett mig själv tre dagar att fixa det på så nu jäklar!!! Projektet... jo jag går igenom alla kartonger på hela lagret vilket tar tid men ger ett bra resultat :)
Det kom dessutom 4 ton med ljus idag, ja ni läste rätt 4 ton. Det är väldigt mycket ljus men eftersom vi har ljusveckor just nu med -30% så går det åt :) Vi fick förra veckan en lärling från handelsprogrammet som gör sin praktik hos oss. Han har gjort en enorm insats idag och är helt suverän :) Det är en cool kille och vi verkar ha lika skruvad humor som mig så dagarna är väldigt roliga när han är på plats :)

Som en extra bonus idag så hade jag lunch med Susanne :) Alltid lika roligt att prata om allt och nu har vi inte träffas på ett tag så det var många uppdateringar :)

På väg hem så kunde jag inte låta bli att tjuvlyssna på ett par personer som satt nära mig. När jag hörde killen berätta om vad som hände i hans liv och att han var glad över att han fortfarande levde så blev jag lite tårögd och insåg hur bra mitt liv är men jag känner mig så sorgsen när jag hör hur många får kämpa i tillvaron. Han firar inte sina födelsedagar han är bara tacksam för att han lever...

Avslutar kvällens inlägg med en stor kram till alla!!!

1 kommentar: