torsdag 28 juli 2011

Mysigt

Mysigt och helt underbart att träffa William även om det var mindre än ett dygn vi fick tillsammans. Vi pratade om England och han längtar verkligen efter att åka dit :)

Bara tre arbetsdagar kvar och sen är det två veckors semester att njuta av. Åker till England på onsdag och vi längtar massor efter att få åka. Nu har det gått drygt ett år sedan vi var där sist... Shoppade några presenter på Åhléns city som vi ska ta med oss till flickorna. Simon och Janets presenter är redan klara. Älskar att shoppa presenter :) Har även letat efter en klänning som jag kan ha senare i sommar/höst då jag ska på två bröllop. Har hittat den perfekta färgen Alp green, nu gäller det bara att hitta klänningen... Skor och smycken är redan klara :)

Nu ska jag dock leta en outfit i garderoben för morgondagens firande vid Pampas marina då jag ska träffa några vänner. Jobbar dock till stängning så jag kommer att komma dit sent. Blir det regn så kanske det blir inställt men jag får hålla kontakten med inblandade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar