torsdag 26 april 2012

Köksbord

Kom knappt upp ur sängen i morse... Så segt när det är uselt väder och allt känns grått med ett piskande regn som sällskap. Blev stressigt att komma iväg men vi hann i tid till både skola och jobb... Dagen har lunkat på i maklig takt med en massa småpyssel som blivit avklarat. Skulle ha ätit lunch med katarina men hennes personal hade försovit sig så lunchen blev inställd då hon inte kunde lämna butiken... Smsade min fd svägerska och kollade om hon hade sitt köksbord Lack från IKEA kvar och om hon använde det. Ville gärna köpa det annars. Tyvärr hade dom slängt det förra helgen, förbaskat otur :( Bordet finns inte att köpa på IKEA längre så nu söker jag någon som vill sälja sitt bord. Har du ett bord eller vet någon som har och vill sälja det så hör av dig!!! Behöver det till nästa helg då jag ska ha en middag. Räkningarna betalade, mejlen lästa så nu blir det softa i soffan och sova tidigt. Sova tidigt säger jag varje kväll men av någon underlig anledning så tickar klockan nära midnatt innan jag somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar