måndag 1 april 2013

Påsk

Fyra lediga påskdagar, vart sjutton tog dom vägen?! Har hunnit med att jobba med evighetsprojektet "röja,rensa,slänga" men nu hoppas jag det är slut snart... Finns inte så mycket kvar i skåp, lådor och källarförråd och det känns sååå skönt :) Har även hunnit varit iväg på middag och övernattning på påskafton med William och vänner på Lidefelt Mansion, som vanligt mycket trevligt med god mat och dryck :) Innan påsken har det varit fullt upp med jobb mm. Julmiddag med jobbet, hann inte gå före jul men julen varar ju ända till påsken så vi passade på innan det kändes för sent. Hamnade även helt spontant på en releasefest för Depeche Modes nya skiva på Köningsborg nattklubb. Jag på en nattklubb?! jo det hände verkligen!! kände mig som en tonåring när jag fick en stämpel på handen. Vi drog nog upp snittåldern rejält på klubben när vi kom dit då det bara vara ynglingar där... Nu är det bara en månad kvar med dubbla butiker och sen lämnar jag över till ordinarie butikschef som kommer tillbaka efter sin mammaledighet. Blandade känslor då det varit fantastiskt roligt men samtidigt väldigt stressigt och krävande... Har lovat att ta bättre hand om mig så nu bokar jag in massage, fotvård mm hela våren. Någon som har ett tips på något man inte bör missa i spa variant så hör gärna av er. Glad Påsk! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar