lördag 7 november 2009

Fjärrkontroller

Åh en så härligt lat lördag, sov till lunch och bara tog det lugnt. Lite trött på em igen så då gick jag och sov ett par timmar till, tror jag har sovit ikapp sömnbristen nu men vette sjutton hur jag ska somna i kväll. Ägnat kvällen till att i sakta mak rensat lådor och slänga saker. Hur många saker kan man ha egentligen? Hittade en massa vhs band, vem tittar på sådana nuförtiden? Beslutat mig för att titta igenom dom en och en och sedan slänga dom men hur sopsorterar man dom? Och alla fjärrkontoller är det bara jag som har flera stycken som ligger och skräpar? Tycker ju om när det är rensat och sorterat så man får ordning. Ska nog organisera frys och köksskåp också så jag har koll på vad som finns. Hm.. kanske dags att äta ur vad som finns så det blir lite plats. Har ju lovat mig själv att bli bättre att ta med mig matlådor till jobbet så med lite planering så kan det bli möjligt, tyvärr är jag ganska hopplös på att komma ihåg att ta med mig maten när jag väl har ansträngt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar