söndag 15 november 2009

Organisera

Vart tog den här helgen vägen?

William väckte mig med orden, mamma jag fixar frukost själv så jag somnade om. En timme senare vaknade jag och såg det som var hans frukost - en skål godis!!! sicken rackarunge...

Fotbollsträning idag så det var iväg vid lunch, åkte först till Vällingby och handlade ett par extra fotbollsstrumpor och träningsskor för att ha inne. Alltid trevligt att se på när dom tränar och man borde väl passa på att motionera lite själv men ack nej... lagomt lat så pratade jag med några andra pappor och läste aftonbladet.

Hemma igen och Ulrika, Jordan och Charlie kom över på en tidig tacomiddag, bakade brownies till efterätt :) Lyckades få William i säng i hyfsad tid och sen har jag ägnat resten av kvällen till att städa och sortera.

Tänkte skicka lite leksaker och pyssel till ett barnhem i Estland som min faster brukar besöka. Min plan är att fylla ett par kartonger och ta med till dalarna nästa gång jag åker upp. Jag gillar ju att sortera och organisera så det känns bra och ännu bättre känns det när sakerna kommer till glädje för några som verkligen uppskattar dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar