lördag 23 oktober 2010

Fruktansvärt

Tyckte att jag kände mig ganska ok när jag vaknade men jag borde ha stannat i sängen och inte gått utanför dörren idag. Promenerar till Brommaplan, kommer precis upp på perrongen och missar mitt tåg då jag ser en spya, går snabbt förbi och ser därefter en till spya. Jag är kräsmagad i vanliga fall och detta i kombination med att jag själv är illamående gör att jag hulkande inte kan låta bli att spy själv. Nu har jag dock inte mycket att spy upp från magen då jag endast lyckats få i mig lite vatten till frukost.

Förutom min magkatarr har jag även lyckats få urinvägsinfektion, tack-o-lov för min underbara läkare så fick jag snabbt medicin idag på eftermiddagen. Sitta på kalla bänkar är inte att rekommendera och jag borde veta bättre.

Känner mig nu helt matt och fruktansvärt illamående och det är återigen dags att krypa ner under täcket och hoppas på en bättre morgondag...

3 kommentarer:

  1. Krya på dig gumman! STOR KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Usch då vännen...hoppas du snart blir bra! Du jobbar inte hoppas jag ;)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Usch! Lät mindre kul! Krya på dig gumman. Kram

    SvaraRadera