tisdag 26 oktober 2010

Lögn

Jag fascineras av möten av människor i livet. Vissa verkligen faller mig varmt om hjärtat direkt och stannar där. Andra svischar förbi och lämnar inget spår. Vad är det som gör skillnaden? Försöker alltid ha ett öppet sinne och tro det bästa om dom jag möter. Alla kan ha en dålig dag medans andra verkar vara på topp för jämnan. Det finns människor som ger energi och det finns människor som tar energi... Sen finns det dom som ljuger och det är människor jag inte kan acceptera i mitt liv, men hur gör man när den/dom personerna verkligen berört en och betyder mycket för mig? Kan man verkligen bygga en vänskap på en lögn???

4 kommentarer:

  1. Nej vännen...inte denna gång men man ska inte ge upp hoppet om människor för det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä det är svårt. Blir man sviken av en nära vän är det svårt att få tillbaka det där förtroendet igen, men hittar man det kan det bli starkare. Men att ljuga? Nja.. beror ju på vad det handlar om iofs, men man ljuger inte för sina nära vänner.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. I det här fallet tycker jag mer det handlar om att totalt föra bakom ljuset än bara en lögn... Bryt ihop och gå vidare är mitt tips :)

    SvaraRadera
  4. Håller med att INTE i detta fall!!! Klipp ordentligt så att det svider....men inte för dig! ;-)
    Kram åp dig gumman!

    SvaraRadera