söndag 20 mars 2011

Bubbel






Började dagen med att vakna före väckarklockan, strax efter kl 10 gav vi oss iväg till Odenplan och williams cirkusträning på Vasa Real. Jag tog tillfället att promenera ner till Vasaparken och satt mig på en bänk i solen och läste min bok. Hade hoppats på sällskap av en vän men så blev inte fallet...

Mötte upp Melin & Co efter träningen och vi begav oss hem för den utlovade lunchen jag lovat att laga :) I väntan på att maten skulle bli klar sov Charlie och dom större pojkarna spelade DSI medans mammorna satt oss på balkongen med ett glas bubbel för att fira att våren äntligen kommit :)

Maten blev succé och alla blev jättemätta. Pojkarna gick ut i skogen för att leta efter äventyr och jag förberedde efterätten som idag blev brownies med glasyr...

Nu har gästerna gått hem och soffan ser lockande ut, kanske dags att vila en stund innan det är dags att ta hand om disken...

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni såg ut att ha det på balkongen i solen! Ledsen att jag inte hann ta en prommis dit idag, men det får bli en annan dag!
    Stor KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för en super trevlig söndag vännen! :) Kramar

    SvaraRadera