torsdag 31 mars 2011

Envisades

William vaknade upp förkyld men envisades med att gå till skolan för dom skulle åka till Historiska museumet på studiebesök. Ringde honom på eftermiddagen och då var han rejält trött och slutkörd så jag hämtade tidigare. Blank på ögonen, varm och med rinnande näsa beslöt jag att han får vara hemma i morgon och friskna till. Gick förbi affären och handlade lite godsaker så han har något att smaska på, aptiten brukar ju inte vara den bästa när man är sjuk. Med i kundkorgen hamnade också ett par skivor som han önskat sig ett tag. Bruce Springsteen och Creedence Clearwater Revival, är det normal musiksmak för en nioåring??? Nu är han nerbäddad i sängen och jag har lovat honom att vi ska se en film tillsammans :)

Jossan började måla en vägg i personalrummet i morse, hon skissade upp på fri hand och målade sedan, Hon är så duktig och det blir jättefint :) Ska fota när hon är klar och lägga upp på bloggen. Har jag tur kommer hon hem hit och målar på mina väggar också :)

Avslutar med ett stort tack till Katarina som överraskade med en fin present till mig när jag skulle gå hem. Älskar överraskningar och presenter och blir alldeles rörd när det händer. Tack vännen! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar