torsdag 5 maj 2011

Ledig

Härligt med ledig dag mitt i veckan :) Började med sovmorgon innan jag åkte till NailsbyEve för manikyr, det blev fransk som vanligt... Fortsatte in till city och hämtade ut biobiljetterna till i kväll. Promenerade förbi Ullis butik men hon var på lunch så jag fortsatte till Åhléns city och köpte ett par converse innan jag gick till Gallerian och köpte en fruktdrink och gick in på Expert och sa hej till Pia. Promenerade förbi Lagerhaus på Drottninggatan och sa hej till dom som jobbade där och sen hem igen. Allt det här tog ju på krafterna så nu måste jag nog ta en timmes tupplur, städningen kan vänta tills en annan dag... ;)

Pia fyller år nästa vecka och min present blir en biokväll och vin. Jag ska möta henne när hon slutar jobba och vi börjar med vinet :)

Soffan nästa, ha en trevlig kväll, det ska vi ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar