söndag 8 maj 2011

Projekt

Det blev en lugn dag på jobbet som väntat men då blev det desto mer tid att ägna till varje kund. Hade en familj inne som skulle handla till en stor fest och jag kom med goda råd om vad som skulle passa. När dom handlat klart och skulle gå skakade herren i sällskapet min hand och tackade för utmärkt service. Jäklar vad jag är trevlig ;) Många projekt blev gjorda på jobbet och både jag och Dick var väldigt nöjda när vi gick hem. I morgon är det leverans men jag ska försöka hinna med lite små detaljer som är kvar.

Väl hemma igen så fick jag ett ryck att riva ut allt i en hallgarderoben och rensa. Också ett projekt jag tänkt göra en längre tid och nu är det gjort. Hmmm vad ska nästa projekt bli???

Nu är det en kopp te och lite tv innan det är dags att sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar