fredag 24 juni 2011

Erotik


Kvällens drinkar sätter "ribban" för vad som komma skall...
Blommor till Malin och som alltid blir jag bortskämd av Robban när jag beställer blommor på torget i Vällingby :) Tack!!!

Det finns sugrör av olika varianter men suga fick man...
Självklart serverades champagne till kvällen...

Det kan aldrig bli för mycket selleri...
Indikatoner på att det här kommer att bli en intressant afton...
Hur mycket kniper man med dom här...? Dom är tyngre än man tror....
En grön liten sak...
Om du håller den där så håller jag den här...
Kan säkert vara bra att ha...

En sak som säkert intresserar killar...

Dags för tequila... say no more....

Underbara Mette som kom från södra Sverige för att vara med i kväll och ja danskarna kan vara på andra sidan sundet....

Bästa kockarna vid grillen :)

Bästa födelsedagsbarnet och jag...

Om ringen var av denna storlek så kan även jag överväga att gifta mig...

Varmrätt med grillat kött, tillbehör och en sås som var gudomlig...

Fantastisk efterätt med mörk choklad...

kvällens 40 års fest gick i erotikens tecken. En mycket trevlig tjejfest med många skratt och mycket kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar