torsdag 2 juni 2011

Groggy

Det blev fyra timmar sömn och sen kände jag mig alldeles groggy när jag vaknade. Tog dock en stund innan jag hann somna då telefonen inte slutade ringa så till slut satt jag den på ljudlös...

Nu har jag duschat och klätt på mig och strax är det dags att åka in till city och träffa Maria. Det får bli middag i Kungsträdgården igen, det är ju så trevligt och solen skiner. Vill ju gärna ta vara på dom fina sommarkvällarna :)

I morgon får jag besök från Skåne, har en vän som är på genomresa och självklart är det välkommet med ett stopp i Storstan... Jobbar dock på dagen men på kvällen blir det Kungsträdgården igen om vädret är fint. När festivalen är slut så har jag nog ätit mig igenom dom flesta restauranger. Det är ju så bra när man kan köpa små portioner och pröva på en massa olika rätter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar