onsdag 22 juni 2011

Mobil

Slutade tidigt idag kl 16, kom från jobbet kl 17... ja jag vet att jag är hopplös men ibland tar saker längre tid än man tänkt sig...

Åkte in till city direkt och till Expert i Gallerian där jag verkligen fick experthjälp när jag köpte en ny mobil. Jag får gå en kurs i hur den funkar men Pia har en likadan telefon så hon får hjälpa mig med alla finesser... eller är det nu man skulle ha en teknisk man som kunde hjälpa mig...?

Väl hemma igen så har jag ägnat tiden till att packa inför Dalarna. Jag har tagit största resväskan som jag brukar ha på långflygningar och den är nästan full!!! Blev lite överraskad över all packning men mycket ska lämnas kvar hos min syster och föräldrar. Rensade Williams garderob och när han har en yngre kusin så är det bra om han får överta alla kläder som han vill ha. Har även köpt födelsedagspresenter till Alex, och William ska också få några sommarlovspresenter. Jag älskar att ge bort presenter lika mycket som jag tycker om att få presenter :)

I morgon blir det 40 års fest i Hässelby så nu är det dags att leta kläder som jag kan ha. Kanske det är dags för en klänning och höga klackar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar