söndag 28 augusti 2011

Hemma

Då är jag hemma igen efter en helg i Dalarna. Bröllopet var trevligt och inleddes med Star Wars som ingångsmusik i kyrkan som var helt oväntat men väldigt pampigt. Runt hundra gäster på festen så många att mingla med under kvällen. Talen avlöste varandra och jag har nog aldrig varit på ett bröllop med så många tal. Vi fick även höra några sångnummer som framfördes av gästerna. Det blev en lång dag men vid midnatt så var vi hemma igen...

Tog tåget hem till Stockholm vid fyra tiden och som vanligt var det förseningar som alltid med SJ. Jag ska inte klaga på min försening för i detta nu så sitter min son och hans pappa fast på tåget vid Sala och där blir dom kvar ett tag eftersom tåget krockat med en älg...

Nu ska jag packa upp min väska och sen blir det mys i soffan resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar