tisdag 16 augusti 2011

Konst

Att gå hem från jobbet i tid är inte en konst jag behärskar men jag fick massor gjort idag och det känns skönt att bocka av på listan "att göra" saker :)

Hade svårt att sova i natt igen, jag har så mycket inbokat närmaste tiden och massor att fixa privat men mest av allt så funderar jag på vad jag ska hitta på att göra på min födelsedag... ska jag fira den eller inte...? Funderar på att iaf ta ledigt två dagar och kanske bara skämma bort mig själv med spa och en massa champagne på födelsedagen och sen återhämta mig dagen därpå... urk!!! vad ska jag göra...?


3 kommentarer:

  1. Det är klart att du ska bli firad gumman och jag ska ju tom fixa håret den kvällen! :-)
    Om jag inte ändrar datumet så vi kan börja tidigare! :-)
    Jag vill göra nått för dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Åk till Dalarn aoch bli bortskämd./Pappa

    SvaraRadera
  3. jaa klart vi ska göra nåt. KRAAM

    SvaraRadera