torsdag 25 augusti 2011

Klänning



Gick upp tidigt i morse trots att det var min ledig dag. Fixade undan en massa praktiska saker och ringde flera samtal som jag tänkt göra länge. Mötte upp Susanne vid 12 tiden i city och åt lunch och pratade massor för att bli uppdaterad om allt som hänt som sist och det var inte lite som har hänt...

Efter lunchen började min jakt på en klänning som jag kan ha på två bröllop dom nästkommande helgerna. Att hitta en klänning som passar för att gå på bröllop är inte det lättaste även om man bor i en storstad. Färgerna och modet är inte på min sida just nu och till slut fick jag nöja mig med en plommonfärgad klänning som visserligen sitter bra men nja är inte riktigt vad jag hade tänkt mig...

Spenderat kvällen med att prova ut accessoarer till klänningen och nu när jag är skapligt nöjd så är det dags att packa inför avfärd upp till Dalarna i morgon. Åker direkt efter jobbet för att ha lite tid på lördagen innan bröllopet börjar...

2 kommentarer:

  1. Ser i alla fall jättefin ut! ha det finfint på bröllopet.

    SvaraRadera
  2. Jätte fin gumman! Vad kul att du äntligen hittat en klänning, och inte svart! Ha ha ,...
    Kramisar

    SvaraRadera