fredag 5 augusti 2011

Landet







Ar man pa semester sa sover man lange och lantluften gor att man sover annu langre, jag och William gar inte upp fore kl 10 pa morgonen. Jasmine har en slang av magsjuka sa formiddagen har varit lugn men pa eftermiddagen kom vi ivag till Preston och Toys'rus till William stora fortjusning. Jag hittade aven en butik som salde mina favoritskor Clarks. Det ett blev ett par roda hogklackade skor som inte passar nagot i min garderob men det stod kop mig pa dom sa jag hade inget val ;)Kanske kan kopa en rod scarf som matchar. Jag alskar ju sjalar och har redan massor men det far alltid plats for en till...

Tog en tupplur igen pa em, tankte bara vila en halvtimme men det blev tva timmar. Simon fixade gin och tonic och jag satte mig i den soliga tradgarden och tittade ut pa dom engelska hedarna. Trevlig middag och sen har vi agnat resten av kvallen at att se pa nar dom skordat en aker. Ja sa ar det har pa landet... sa himla mysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar