lördag 8 september 2012

Kram

Vaknade av ett uppvaktande av J som kom med Bollinger champagne, jordgubbar, rosor och paket... Fick en helt fantastisk present både i utförande och innehåll. Vi ska åka ballonflyg, det är något jag drömt om länge men som aldrig blivit av. Senare på em kom mina föräldrar, mormor och moster förbi på en fika. Jag fick en dammsugare som jag önskat mig och ett vackert bonzaiträd. Vid tretiden fortsatte vi hem till min morbror Tommy i Hammarbyhamnen på en trerättersmiddag där även resten av släkten var med. Nästa stopp blev sedan några drinkar på V4. Nu är vi hemma igen och avslutar kvällen med lite mer champagne :)Har fått massor av goa hälsningar från mina vänner idag både sms, mejl och fb, tusen tack vad ni är underbara. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar