söndag 30 september 2012

Maria

Dagarna bara försvinner... I helgen har vi haft besök av min kusin Maria och hennes familj från Småland. Jättetrevligt att ha dom här men helgen tog slut alldeles för fort. Dom kom sent fredag kväll. Tidigt lördag morgon gick jag upp och fixade en rejäl frukost med scones, bacon, äggröra, våfflor och massa mer smaskigheter. Dom hade planerat in Wasamuseumet, William åkte på kalas och jag och J gjorde en del ärenden. Tack för hjälpen :) På kvällen när alla var hemma igen lagade jag en trerätters middag som vi njöt av. Jag njöt nog allra mest för Maria var så snäll och tog hand om disken. I morse var det återigen en tidig morgon och jag lagade en rejäl frukost. Oskar skulle spinga Lidingöloppet och dom behövde vara där i god tid. Dom ringde senare under dagen och berättade att han hamnat på femte plats och det var tack vare mina scones uttryckte han sig, vilken raring... Tvättat på eftermiddagen och tog en promenad och slängde skräp. William skulle egentligen ha varit på parcourträning men har inte känt sig helt kurant utan legat på soffan hela dagen. Bäddat ner honom nu i sängen och ska få honom att sova tidigt så kanske han mår bättre i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar