söndag 2 september 2012

Sensommarfest

Mycket trevlig sensommarfest på Lidefelts mansion igår. Många människor, god mat och massor av drinkar... Vädret visade sig inte från bästa sidan så Jon och Johan åkte iväg i sista stund och köpte ett par partytält som monterades upp. Medans dom fixade det så hjälpte jag Mia i köket :)Alltid trevligt att hjälpa till om man kan... Det är ju en bit att åka från stan så vi hade bokat gästrummet och ååååh vilken fantastisk säng... Som alltid när jag har druckit så vaknar jag tidigt, låg dock och drog oss en stund innan vi gick upp. Jag gillar ju att ta det lugnt på morgonen så jag hade pyjamas på mig en ett par timmar. Hoppas grannarna inte såg mig när jag städade av borden utomhus i morse... Lyxig frukost i morse med bacon, korv, äggröra, fattiga riddare innan jag begav mig hemåt. Johan stannade kvar en stund längre då det var någon formel 1 eller något annat tjosan på tv som absolut måste ses... Nya tag på eftermiddagen då jag hade bjudit hem personalen från både Sollentuna och Vällingbybutiken. Det blev en mycket uppskattad middag. Jag hade som vanligt lagat alldeles för mycket mat men då får vi äta rester ett par dagar. William sa att han ville ha chokladtårta till frukost. Vi får väl se hur det blir med den saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar