lördag 4 april 2009

Farligt

Lördag morgon och träningsvärken känns helt ok, trodde att jag skulle ha ont i hela kroppen men det är inte så farligt. Körde mest kondition igår, jag tänkte mig fem minuter på löpbandet men Kristoffer sa att han skulle köra 15 minuter och eftersom jag inte vill vara sämre så var det bara att bita ihop. Det bästa med maskinerna/tortyrredskapen är att man ser kalorierna man förbränner :) Tanken på hur många kalorier en Big Mac innehåller dök upp flera ggr. Var trött efter träningspasset men kände mig så nöjd med att jag klarade av det. Vi testade några maskiner för att få in känslan, Kristoffer ska skriva ihop ett träningsschema till oss så vi "kör" igenom hela kroppen.

Det blev sovmorgon till klockan 9 idag, vaknade dock med ont i halsen och snorig men hoppas det blir bättre under dagen. Har inget inplanerat idag men solen skiner så det är dags att ta en dusch och försöka komma ut i friska luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar