onsdag 15 april 2009

Ledig

Skönt med ledig dag idag, sovmorgon och sen till Kungsholmen och hämta mitt nya pass. Ställde in mig på lång väntan när jag kom dit för det var fullt med folk. Satte mig på en soffa och strax därefter satte sig två otroliga snyggingar på varsin sida om mig som jag sneglade på, jäkla osis så var det min tur två minuter senare att gå fram till luckan...

Fortsatte med lite shopping i city och handlade presenter till Simon och Janet, artigt att ha med sig något när man hälsar på.

Hämtade William i skolan vid 14-tiden, han hade en kompis med sig hem idag så vi gick och handlade, pojkarna var ute och lekte hela eftermiddagen så jag hann både städa och laga mat i lugn och ro. William blir 7 1/2 år idag så jag bakade brownies så vi kunde fira :)

Nu är det kväll och som vanligt dricker jag mitt te...

Och nu ringer syrran så nu blir det skvaller... :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du äntligen fått hem lillsötisen! Hihi du och dina brownies. Jag tror nästan att du gör varje dag till en fest för att kunna äta dessa ;)

    SvaraRadera