onsdag 1 april 2009

Mix

Trött i morse när jag vaknade men solen sken och allting kändes genast bättre. Försökte väcka William med ett aprilskämt men han drog täcket över huvudet och somnade om så jag gick och duschade. Mysfrukost och sen iväg till skolan och jobbet.

Hade nominerat säljaren Linda till "månadens säljare" och hon vann :) Besök från vår regionschef som överlämnade blommor, tårta och diplom :) Bra jobbat tjejen!! och grattis igen. Tårtan var jättemumsig...

Dagen grusades dock av en stöld i butiken, jävla typer det finns!!! Vi som personal försöker vara uppmärksamma mot alla som kommer in men tyvärr händer sånt här ändå :(

Ulrika var en pärla och hämtade William i skolan så att han och Jordan fick en eftermiddag att leka. Tack för att du ställer upp :) Jag är skyldig dig en 3-rätters middag med tanke på matvraket till son som jag har.

Nu är det kväll och William har lagt sig i sin säng och tittar på en film. Jag har gjort en kopp te och sitter här framför datorn och tar det lugnt.

Pratade med Kristoffer på kvällen och vårt första gym pass verkar bli på fredag, nu gäller det att ladda så jag orkar. Har inte varit på ett gym på 20 år så det kommer att bli intressant, tycker dom flesta redskapen ser ut som tortyrredskap :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar