torsdag 16 april 2009

Kråka

Var på övervåningen i butiken då interna telefonen ringde, Heidi!!! kom fort!!! fågel!!! jag rusade ner för att se vad som stod på och mycket riktigt satt det en levande kråka i skyltfönstret. En driftig kund fick tag på kråkan och tog ut den.

Hämtade William i skolan och sen gick vi och tittade på fotboll, verkar som om han vill börja träna igen. Dock var han lite för blyg för att gå fram till tränaren och ville inte ens att jag skulle göra det så nu får jag ta och ringa och kolla om han kan få plats i laget.

Lyckades få en klippning till William så nu är han nyfriserad. Ska försöka få kameran att fungera så jag kan lägga upp några kort.

Har inte tränat på några dagar och börjar få abstinens, trodde inte det var möjligt men jag längtar till att få träna igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar