tisdag 7 april 2009

Tisdag

Ännu en dag med solsken :)

Jobbat kort dag vilket var skönt. Kom hem och städade lite innan det var dags att åka till NailsbyEve och få manikyr. Att få manikyr är en av få lyx"saker" jag unnar mig. Alltid roligt att sitta och prata med Eva om allt medans naglarna blir fina. När jag klev av tunnelbanan på vägen dit träffade jag på Robert som är en vän sen gymnasiet, jag gick som vanligt i min egen värld så det var han som såg mig först. Oväntade möten med trevliga vänner är toppen :)

Känner mig trött, har sovit dåligt senaste nätterna och drömt underliga saker. I natt var det ankor som exploderade och sneakers som ändrade färg som jagade mig, vad betyder det?

Är lite frusen så nu blir det som vanligt en kopp te innan det är dags att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar