söndag 19 april 2009

Söndag

Vaknade upp med ont i nacken, tycker alla krämpor kommer oftare och oftare.... är jag en gammal kärring redan nu?

Solen skiner, William äter frukost och jag softar. Läste precis att DM släppt en ny skiva så nu blir det att inhandla lite musik. Förstår inte hur dom kan spela i Arvika i sommar, vem vill åka dit???

Kollat in programmet för London vistelsen, vi ska tydligen åka London Eye, mina knän börjar skaka redan nu... höjdskräcken gör sig påmind. Chattade med Simon igår som undrade vad jag ville göra i Manchester, verkar bli så där mysigt som det alltid blir när jag hälsar på. God mat, pubar, åka båt på kanalerna och denna gång även en tur till Blackpool om vädret är ok. Har tappat räkningen på hur många gånger jag varit i England men jag trivs där :) London vistelsen är med jobbet och Manchester är privat, bokade tågbiljett på nätet för att åka norrut, hoppas jag bara jag bokade rätt biljett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar