torsdag 28 april 2011

Erbjudande

Vi var båda tröttna och slitna när vi vaknade i morse och man kunde se på våra ögon att det hade varit många tårar igår. Ringde Williams fröken och berättade om vad som hade hänt utifall William skulle bli ledsen under tiden han var i skolan. Efter skolan så gick han hem med Jordan och lekte vilket var bra för att skringa tankarna...

Fick oväntat besök på jobbet idag och en present, gillar överraskningar av detta slag, tack Katarina! :)du förgyllde min dag...

Har även fått ett mejl idag om ett erbjudande som jag nu går och funderar över, har ju alltid funderat på vad jag ska bli när jag blir stor och kanske det här är ett steg i rätt riktning, mer info kommer när jag funderat klart...

På vägen hem köpte jag en pensé som vi ska plantera på graven, eller köpte var nog fel ord, jag fick inte betala för den utan fick den gratis från min favoritblomsterhandlare på torget i Vällingby, tack så mycket! :)

Skriver detta medans jag dricker mitt te och tittar på ett program som handlar om bröllopet i England i morgon... kungliga bröllop är alltid roligt att se.

Nu önskar jag er alla en forsatt trevlig kväll och loggar ut...

1 kommentar: