söndag 24 april 2011

Solen

Vaknade upp med mensvärken from hell... tjejer vet hur plågsamt det är och jag önskar killar kunde få uppleva det någon gång...

Solen har skinit ( är det ett ord?) hela dagen så jag tog med min frukost ut på balkongen och spenderade ett par timmar läsandes min bok innan det blev för varmt att sitta ute.

Chansade på att tvättstugan skulle vara ledig och det var den. Missade min tvättid när jag hade magkatarr och tvätthögen var alarmerande stor :( Tvätten är nu avklarad och sängen nybäddad...

Att sitta still är ju inte riktigt min grej så jag fick ett ryck att skura trätrallen på balkongen och sen olja in den när den torkat...

Fick en spontan inbjudan till middag av Pia men värken fick mig att tacka nej denna gång. Tanken på att röra mig längre sträckor idag får min mage att skrika hjälp!!! Får jag ha inbjudan innestående? kram

Nu blir det soffan för nu är det slut på orken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar