måndag 4 april 2011

Måndag

Vaknade upp till en grå och trist måndagsmorgon, snoozade en halvtimme innan jag kämpade mig upp ur sängen. Väckte William som inte heller ville gå upp men ibland har man inget val. Varför känns allting så mycket tristare vid dåligt väder och hur kan det påverka en så mycket? Fick den briljanta idén att skicka en sol och en snäll mmshälsning till stora delar av min vänlista i mobilen bara för att pigga upp och fick så rara svar tillbaka :)

Jobbade, hämtade William, Brommagymnasterna träning, jag somnade i omklädningsrummet under träningen...zzz... Hem igen, William in i duschen, plockade fram middag och sen blev det soffmys och en äventyrsfilm som jag hyrt :)

Nu är den här måndagen nästa över och i kväll ska jag försöka gå och sova i tid för en gångs skull...

Avslutar med ett stort grattis till min farmor som idag fyller 95 år :) Skickade ett blommogram för att gratulera då jag inte kunde vara på plats personligen. Blommogram är alltid trevliga att få. Vem blir inte glad när det levereras eller hänger på dörren när man kommer hem? Lika roligt är det dock inte när blombudet hänger det på fel dörr vilket hände en gång för länge sedan...

1 kommentar: