tisdag 11 oktober 2011

Event

Fick ett telefonsamtal till jobbet strax före kl 17 med en inbjudan från Katarina om att gå på ett make-up event i city med smygpremiär på filmen One day efteråt... Självklart följde jag med på det, vi hämtar dig om fyrtio minuter så jag fick skynda mig på att göra klart det jag höll på med och byta om. Trevligt event som avslutades med en goodiebag på vägen hem :) Tusen tack för inbjudan Katarina!

Tidigare på dagen kom månadsbrevet från vår VD ut på intranätet där jag och min underbara personal fick beröm för vår fina insats av kaffekitkampanjen, sjävklart är Vällingby butiken bäst i Sverige. Värmde i hjärtat att allt vårt slit ger resultat och uppmärksammas :)

Nu är det dags för en kopp te och krypa ner under täcket med ett leende på läpparna efter en mycket trevlig dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar